HTML

20080222 (41)

2008.02.24. 00:18 | nándi | 1 komment

Ma durva napom volt. 12-től kellett volna 22-ig dolgoznom amitől már eleve viszolyogtam, reggel felkeltem 10 körül és lementem a telefonomért, mert még vissza akartam feküdni és féltem, hogy elalszom. Bekapcsoltam a telót, erre ott volt egy két nem fogadott hívás a Lidl-ből, és egy SMS Evától, melyben azt kérdezte, hogy be tudnék-e menni 11-re...

Hát a boldogságtól ugrándozni kezdtem majdnem, de aztán úgy döntöttem, hogy végülis tök mindegy, hogy 10 órát vagy 11-et vagyok benn. Szóval felhívtam és mondtam hogy 11-re bemegyek. Felöltöztem, ettem vmit és elindultam.

Bent rengeteg meló volt, nem csalódtam Evában rengeteg hülyeséget kitalált ma is.. :)

Vmikor délután ellépett, onnantól sokkal nyugodtabb volt a légkör. Este láttam, hogy még visszajött egy fél órára.. Nem komplett ez a nő...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr14352009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsolt 2008.03.18. 23:50:54

Szia Nándi!

Hallottam, hogy disszidáltál. Sajnálom, hogy nem találtál más kiutat. Azért azt remélem számításba vetted, hogy ott sincs sültkolbászból a kerítés hagymakarikával. És nincsenek jó hokimeccsek sem. Meg fantát sem árulnak.
Igaz, hogy most itthon is nehéz. Legalábbis, régen jobb volt.

Zsolti
süti beállítások módosítása