Írországi kalandjaim

Linkblog

Archívum

HTML

4. nap

2008.01.15. 23:54 | nándi | Szólj hozzá!

Ma délelőtt nagy szundipartit tartottam. Majd megebédeltem, és dél körül elindultam a városba. Először megvettem az ukulelét (zöld színűt), majd elindultam önéletrajzos körútra de előbb még gyorsan eltévedtem, mert rossz fele indultam el.. :)
Szóval miután megnéztem a térképet és rájöttem, hogy hanyatt-homlok ellenkező irányba mentem, mint kellett volna, akkor kicsit elámultam, mert én azt hittem, hogy mondjuk tettem esetleg egy max. 90 fokos fordulatot, vagy egy utcával odébb vagyok.. De mint kiderült csak távolodtam a célomtól..

Aztán nagy nehezen ráleltem a Nassau street-re ahonnan ment a busz. Kiszórtam pár helyre az önéletrajzom, közben voltam a tengerparton is igaz csak érintőlegesen, de sztem holnap oda elmegyek egyet mászkálni...

Aztán bevásároltam találkoztam Alex-szel, ő ment suliba, én meg hazajöttem és csináltam káposztás kocka helyett káposztás csigatésztát, mivel itt nem leltem kockatésztát...

Ezután cseteltem az otthoniakkal. 


 

 

 

 

Csendélet: Zöld Mahalo ukulele gyümölcsökkel

 



 

 

 

Címkék: ukulele

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr81299125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása