HTML

30. nap - Támadnak a paprikák

2008.02.12. 00:38 | nándi | Szólj hozzá!

Ma délutánra mentem dolgozni, nem volt Eva, ezért jelentősen nyugalmas napunk volt.
Mikor szünetem volt beszélgettem az egyik indiai származású biztonsági emberrel. Mint kiderült a hazájában Computer Engineer volt :))) Mondtam neki, hogy én meg System Administrator, aztán nagyot nevettünk...:)

Este fergetes hírekre értem haza, megérkezett a bankkártyám, és elkezdtek kinőni az erőspaprika magok amiket Apu paprikájából szedtem és ültettem el.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr84335785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása