HTML

29. nap

2008.02.10. 22:54 | nándi | Szólj hozzá!

Ma - vasárnap - reggel 7-re kellett mennem dolgozni, ami azért volt nagyszerű mutatvány, mert Dublinban reggel 9 előtt nemigen járnak a buszok hétvégén.
András kölcsönadta a biciklijét és azzal kerekeztem, az út elsőfele nem volt zökkenőmentes, részben mert felfele kellett tekerni a lejtőn valamint egy rosszul sikerült váltásnál lejött a lánc. Nagyon szuper ez a bicikli :) Az út második része nyugodt lefelegurulással telt, beértem kb 15 perc alatt.

A reggelem nagyszerűen indult, mondta a lengyel srác Peter (Pjotr), hogy a fagyasztóládákat kellene feltöltenem, majd elővigyázatosan rákérdeztem, hogy kell e forgatni a cuccost mint pl a kenyereknél, sütiknél (hogy a rövidebb szavatosságú fogyjon előbb), azt mondta, hogy igen, és én nekiláttam.
Kb 2 óra múlva megérkezett kedvenc managerem Eva és kérdezte, hogy hány üres hűtőláda van, mondtam hogy 1,5. Majd miután kiderült, hogy Peter miatt dolgoztam úgy mint egy csiga 2 órán át - tök feleslegesen - jól lecseszte őt is :)

Munka után hazaszenvedtem magam a bicóval - hazafele több az ellenséges lejtő, ezért kicsit lassabb volt az utam, mint befele. Ezzel a biciklivel nem mertem odalépni, ezért fél úton inkább toltam.

Mikor hazaértem Alex pont kész lett a kajával, megebédeltünk, majd pihentem kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr36334273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása