HTML

31. nap

2008.02.12. 18:40 | nándi | Szólj hozzá!

Na már itt tengődöm egy hónapja. Ma 9-re mentem melózni, voltak vmi belső ellenőrök vagy mifélék, öltönyben masíroztak ide-oda a boltban meg a parkolóban. A kedvenc managerem 11-kor elment vmi okításra, onnantól elég normálisan telt a napom. Utána Natalia volt a manager. Szegényt lányt leakasztotta Darren (akit korábban Derek-ként említettem). Láttam amint bőgve magyaráz vmit a raktárban Darrennek - gondolom közrejátszott a kopasz úriember megnyerő modora is.

Na mindenesetre nagyszerűen telt a napom. Egészen amíg haza nem értem. Ahogy kijöttem a melóhelyről egyből jött a busz. Otthon voltam kb. 7 perc alatt. Ahogy leszálltam a buszról András akkor kerekezett ki a kertből az utcára és integetett nekem. Majd kiderült, hogy nincs nálam a lakáskulcs... Alex dolgozik, Piros ma ment haza Budapestre..
A boldogság madarai nemigen fészkeltek szívem kalitkájába, amikor átnéztem a zsebeimet, és megállapítottam, hogy nem csak kulcsom nincs, de még arra sincs nálam elég zseton, hogy visszabuszozzak a Lidl-be, hogy megkeressem a kulcsot, vagy elkérjem Alexét.

Felhívtam Alexet, hogy menjen át a Lidlibe nézze meg, hogy nem-e hagytam vhol a boltba a kulcsom, és kérdezze meg a managert, hogy nézze meg az öltözőnél. Ő meg mondta, hogy addig induljak el vissza fele és, hogy mondjam meg a buszvezetőnek, hogy mi a helyzet.

Megszámoltam a zsebeimben levő készpénzmennyiséget kereken 92 cent volt a buszjegy meg 1.05 euro. Na mindegy nekivágtam. A buszvezető nagyon rendes volt, adott jegyet, miután előadtam neki a mondókámat.

A boltnál már várt Alex. Kulcs sehol. Átnéztem még a szekrényem, és a parkolót. Alex odaadta a kulcsát meg zsetont, hogy hazajöhessek..

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr68336637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása