HTML

20080223 (42)

2008.02.24. 00:28 | nándi | 1 komment

Ma nagyon jó kis napom volt. Eva tegnap módosította tegnap a beosztásomat és a mai 5 óra helyett csak 4-et kellett dolgoznom, viszont megkérdezte, hogy vasárnap be-e tudnék jönni, mert beteg az a srác akinek jönnie kellett volna akkor. Bár nagyon vártam a szabadnapot, mondtam hogy ok. Utólag eszembe jutott, hogy akkor +50% zseton van, szóval még örültem is. Ma meg mikor kiderült, hogy holnap nem lesz Eva a boldogságom az egeket verdeste :)

Ma a meló nagyon jó volt, senki nem pattogott, csak elmondtam a manager lánynak, hogy most ezt és azt fogom csinálni, ő mondta, hogy ok és kész.. :) Tökéletesen nyugis nap volt. Az olasz sráctól - Claudio-tól - megtudtam, hogy Natalie a másodmanager lány átkérte magát egy másik boltba, mert már nem bírta Evát cérnával... pff

Hazafele a buszon dumáltunk Claudio-val és mondta, hogy ő is lehet, hogy elmegy másik boltba - már beszélt ez ügyben Darrennel - mert ez a bolt nagyon messze van neki.

Na minden normálisabb ember elmegy...

Piros és anyukája megérkeztek tegnap éjjel, munkába menet találkoztam velük. Piros hozott egy faja DVD/DivX lejátszót.

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr78352014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jimbo 2008.02.25. 23:07:52

Szia pajtika,

melóztál ma? vagy youtube-oztál egész nap miután háromszor újratelepítetted Piros gépét, és megkapáltad a babodat?

Írjál!!!!!!! Már alig várom, hogy olvashassak a legújabb kalandodról.

u.i.: KÜGGYÉ KÉPET!
süti beállítások módosítása