HTML

32. nap

2008.02.13. 15:40 | nándi | 1 komment

Ma szabadnapom van. Az előbb lefotóztam a paprikakezdeményeket, majd feljöttem rátölteni a gépre a fotókat. Közben  láttam, hogy a windows update frissülni akar, hát engedtem neki... Bár ne tettem volna..

Természetesen nagylelkűen biztosított róla, hogy ő a háttérben marad és közben is nyugodtan dolgozhatok. csak épp azt nem tette hozzá, hogy "ha tudok".

Gyakorlatilag jelen sorokat úgy gépelem, hogy begépelek 2 sort és utána megjelenik 10-15 másodperc múlva amit írtam. Én nem tudom, hogy egy program frissítéssel hogy lehet leültetni egy 3 Ghz-es 1 GB rammal ellátott gépet, de mindenesetre neki sikerült. Egyébként a zeneszerkesztőkben használt plug-in-ek villámgyorsan hasítanak, pedig ha azoktól csüccsenne le a gép, akkor még azt mondanám, hogy ok..

Ez volt a mai Hőzöngés rovat.

Befejeződött a frissítés. Most, hogy újra látom, hogy mit írok, gyorsan feltöltöm a fotót:



Most elmegyek a Tescoba bevásárolok, aztán lehet hogy főzök vmit.

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr32337712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrikné Pap Zita 2008.02.13. 22:15:12

Nagyon szép a paprikád. Torgyán üdvözöl, szeretettel köszönt a kisgazdák körében:))
süti beállítások módosítása