HTML

25. nap

2008.02.06. 23:19 | nándi | Szólj hozzá!

Ma elég jó volt a melóhelyen csomót dumáltunk, és sokáig nem volt semilyen főnök így nyugodtan lehetett melózni. Jött egy új srác Ivannak hívják, és spanyolországból jött.
Délután megkértek, hogy maradjak még egy órát dolgozni. Először nem akartam, de végülis maradtam 5-ig és megvártam Alexet és együtt jöttünk, haza.

Megjött a bankszámlászámom! Holnap beviszem, hogy tudják utalni a fizumat. A Lidl is küldött vmi levelet amiben a PPS számom kérik. Ezt nem nagyon értem, hisz kb 3 vagy 4 papírra is felírtam nekik amikor beléptem..

Múltkor találtam egy videót a Youtube-on ahol egy lány énekli Suzanne Vega-tól a Caramel-t, ami az egyik legszebb Suzanne Vega szám. Letöltöttem és alázenéltem. Akit érdekel itt meghallgathatja:

nandi-caramel

Itt az eredeti link amiből csináltam a dalt:

https://www.youtube.com/watch?v=h7n5rX46Cy4

Elküldtem a csajnak is a linket, írtam neki pár sort, kiváncsi vagyok hogy tetszik majd neki.

Midőn a Youtube-on matattam találtam egy nagyon jó dalt, és aztán többet is, amelyeket ide teszek, hogy mindenki örülhessen neki az előadója Mathieu Chedid.

 

Ezt a szuper dalt úgy leltem hogy Digitech Jamman-es videókat vadásztam, és akkor találtam ezt:

Először azt hittem, mikor láttam ezt a videót, hogy vmi looper klubzenész, de mikor láttam hogy a Sean Lenonnal és Vanessa Paradis-vel énekel duetteket akkor rájöttem, hogy itt vmi többről van szó. És kerestem tovább és fergetegesen jó zenét csinál a ficek. És nem utolsó sorban nagyon jól gitározik.

 

 

 A fenti dal akusztikus verziója Sean Lenonnal stúdióban akusztikusan két szólamban

 

És még egy duett: élőben Vanessa Paradis-vel

És végül de nem utolsósorban a Sean Lenonn dal eredetije

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr4328783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása