HTML

20080212 (37)

2008.02.19. 11:06 | nándi | Szólj hozzá!

Mivel kihagytam majdnem egy hetet, úgy döntöttem, hogy nem írom be utólag, hanem úgy naggyából összefoglalom. Ezenkívül a saját dolgom megkönnyítése végett a címeket is más formátumba öntöttem.

Szombaton volt Alex szülinapja, este találkoztunk Alex itteni ismerőseivel, régi barátok ex-kollegák. Mivel nem sikerült 8-ra asztalt foglalni, így előbb beültünk egy pubba, ahol rögbimeccs zajlott. Alig értettük egymás szavát úgy üvöltött a kihangosító. Aztán fél10-re átbattyogtunk az étterembe, nagy hangulatos hely volt, jók voltak a kaják is.

Mivel többet is utaztunk tömegközlekedéssel, mint mikor csak dolgozom, ezért szombat reggel úgy döntöttem, hogy felhasználom az egyik 1 napos jegyemet. Mikor befele mentem a dolgozóba rossz volt a jegykezelőgép ezért csak fel kellett mutatni, tehát nem került rá dátum. Mikor hazafele jöttem, bedugtam a jegykezelőbe, de nem az aznapi dátumot írta rá, hanem vmi összevissza szöveget amiből az egyetlen beazonosítható dolog az, hogy FEB. Este mikor mentünk az étterembe, bedugtam a kezelőbe, és a gép kiírta, hogy a kártya lejárt.. Mivel kb 4 órával korábban kezdtem el használni, eléggé meg voltam lepődve majd Alex mondta, hogy mutassam meg a sofőrnek. Mikor látta a félrenyomtatott szöveget mondta, hogy ok és máris tömegközlekedhettünk. Ekkor jutott eszembe Dudák Zsolti barátom Jolly Joker jegy ötlete és mondtam is Alexnek, hogy ezt tulajdonképp egész februárban használhatom, mert ugye nem derül ki belőle, hogy hányadikán aktíváltam. :) Mondta, hogy igen, kivétel ha vmelyik sofőr túlbuzgó, és ráírja az aznapi dátumot. Jelen cikk írásakor már 3 (1 legális + 2 illegális) napja utazom a jeggyel és még nem írtak rá semmit :))

Közben találkoztam Judith-tal, a magyar lánnyal is a Lidlben. Megtudtam tőle, hogy ő nyitás óta itt dolgozik (november vége). Elmesélte, hogy elég gyér az óraszáma, mert a cég kínosan ügyel arra hogy ne kelljen vmi 1400 euro felé menni a fizuval mert az nagyobb adósáv vagy ilyesmi. Mondta, hogy ez már a harmadik melóhelye előtte volt Tescoban és Downstores-ban és ott is ugyanez volt.

A mai napon délután dolgoztam. Kicsit meg vagyok fázva ezért szedem az asprint meg a coldrexet felváltva. Ma egész nap mindenféle takarítós melókat kellett csinálni a boltban és meglepő módon szinte mindenki takarított...

Claudio az egyik olasz alkalmazott elmondta nekem, hogy azért van ez a nagy takarintás, mert csütörtökön érkezik a Lidl feje németországból... Én már úgy izgulok ;)) Remélem a vezérigazgató úr majd benéz a présgép alá is, ha már olyan szépen kisuvickoltam...

Estére Alex csinált rakottkrumplit. Tévétnéztünk, gitároztam általános semmittevéssel telt az este.

A paprikák gombamód nőnek. 12 szál van. Vmikor ha majd kicsit nagyobbak lesznek különültetem őket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr16345375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása