HTML

13. nap - A nagy kihívás

2008.01.24. 22:17 | nándi | Szólj hozzá!

Ma volt az első munkanap a Lidl-ben. Bementem 8-ra, Natalia az egyik managerlány vagy nemtom itt hogy hívják a kisfőnököt körbevezetett, megmutatta, hogy a boltban mi/hol van, mikor/mit kell csinálni általánosságban, majd elmagyarázta, hogy mi lesz a teendőm kint a parkolóban. Először kicsit félreértettem, mert azt hittem hogy ha tele van a fenti parkoló, akkor le kell küldenem az autósokat a mélygarázsba, de aztán 10 óra körül kiderült, hogy nem így van: egyáltalán ne engedjek be autósokat, kivéve mozgássérült vagy családos embereket.
A dolgot nehezítette, hogy van a Lidl mellett egy bank, és sokan azt hitték, hogy oda bemehetnek, de mikor utánakérdeztem, kiderült, hogy az egész részhez semmi köze a bankhoz.
Szóval így telt a napom, 3-kor hazajöttem és pihentem, kajáltam.

Este Pirost megkértem, hogy hívja fel a takarítós melót, hogy nem tudom állandóra elvállalni, de ha nekik úgy jó, beugróként szívesen részt vennék az ügyben.

Úgy képzeltem el, hogy mindig egy héttel előre elküldeném nekik e-mail-ben a következő heti beosztásomat a Lidl-nél, és ha nekik vmi ember kiesik, akkor látják mikor érek rá és ha jó az időpont akkor szólhatnak nekem.

Piros nagyon rendes volt felhívta lebeszélte, és a nő mondta, hogy részükről ok a dolog, elküldik majd sms-ben az e-mail címüket. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr51310600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása