HTML

24. nap

2008.02.06. 00:23 | nándi | Szólj hozzá!

Ma reggel 8-ra mentem melózni, szembesülhettem az írországi szuper közlekedéssel, amiről eddig csak sztorikat hallottam.

Mikor kiértem a túloldalról nézhettem, ahogy két 46A busz egymás mögött közvetlen tolong a megállóban. Így esélyem sem volt, hogy megvárjam a következőt, ezért bármi ami megállt legközelebb arra kellett felszállnom és elmenni a kereszteződésig és onnan begyalogolni. Ez végülis nem vészes, csak közbe jött 4 busz és mind a négy "out of service" felirattal az elején. Természetesen egyik sem áll meg ilyenkor. Szóval vártam rendesen.

A mai napom remek volt, nem kellett kapkodni, tök normálisan csináltuk a melót, dolgoztam kinnt is bennt is. Este Piros gépével szórakoztam, holnap újra fogom telepíteni.

Amikor Alex hazajött elmondtam neki angolul a napomat, és azt mondta, hogy fejlődöm.

hmmm welll :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr1327186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása