HTML

10. nap

2008.01.21. 22:47 | nándi | Szólj hozzá!

Ma délelőtt bementem a belvárosba bevittem az önéletrajzomat, nagyon izgultam, hogy ne rontsam el a "bejelentkező szövegemet":)
De szerencsére nem volt semmi gond, a célszemély Ann már várt, és csak megkérdezte, hogy Rosmarie küldött-e, és miután bemutatkoztunk egymásnak elkérte az önéletrajzot, és mondta a már tudott infót, miszerint most e pillanatban, nincs meló, de ha lesz akkor hív telefonon.

Hazafele bementem leszálltam a Shopping Centernél, és másoltattam kulcsot, vettem a Tesco-ban ezt-azt, és vettem két villanykapcsolót, mert a konyhában és a wc-ben nem igazán szuperálnak jól.

Mikor hazaértem kicseréltem a kapcsolókat, nagyszerűen működnek mostmár.

(Az eset érdekessége, hogy este derült ki, hogy a nagyszobában és a lépcső alatti sufniban nem müködik a lámpa.. Lehet, hogy mikor fel-le kapcsolgattam a biztosítékot a szerelés alatt, vmi kiment?... pfff..... majd holnap kiderítem...)

Aztán angoloztam. 5 óra körül csörgött a telóm és a Lidl-től telefonált egy nő, és behívott holnap 2 órára interjúra. Kiváncsi vagyok mi lesz...:)

Este Alex-szel elbeszélgettünk egy lehetséges interjút, Alex azt mondta, hogy szerinte nem lesz gond.

Így legyen...

Címkék: interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr25306555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása