Írországi kalandjaim

Linkblog

Archívum

HTML

11. nap - munka a láthatáron

2008.01.22. 18:30 | nándi | Szólj hozzá!

Ma elég eseménydús napom volt, délelőtt készültem a 2 órai Lidl interjúra, Alexet megkértem, hogy hívjon fel telón, és gyakoroljuk el párszor főpróbaként. Nagyon izgultam, hogy jajajj mi lesz. Gyakorlatilag semmiféle interjú jellege nem volt az interjúnak. Legalábbis nem olyan, mint amire számítottam.
Bementem a boltba, odamentem egy ott dolgozó nőhöz, és mondtam neki, hogy interjúra jöttem, és kihez fordulhatnék ez ügyben. Mázlim volt mert pont az a nő volt, akivel beszéltem tegnap telefonon, és egyből rákérdezett, hogy én vagyok-e Nándor. :)

Mondta, hogy várjak egy kicsit mindjárt jön. Aztán bevitt egy irodába leültetett, és még kért egy kis türelmet, míg ott ücsörögtem láttam egy szekrényt az ott dolgozók neveivel a lezárható fakkokon. Hát talán ha egy angol nevet láttam 90%-ban kínai nevek voltak, volt pár lengyel, és láttam egy magyar nevet is, aminek külön örültem.

Egyszercsak megjelent a nő és egy kopasz 30 körüli öltönyös fószer (mint utólag kiderült Derek-nek hívják) és elkezdett elég hangosan és határozottan kérdezgetni ilyesmiket, hogy "munkát keresek?" "éjszaka is be tudok jönni?" "gyorsan dolgozom-e" "tudok-e keményen dolgozni" én mindenre bólogattam, mint vmi bólogatós kutya a skoda hátsóülésén, és közben nyökögtem hogy "yes".

Megkérdezték a fizetési igényemet majd mikor mondtam, utána kerekperec megmondta hogy 9.50 lesz óránként a bérem. Illetve ha nem nappali műszakot csinálok, akkor jár vmi 20% éjszakai pótlék. Mivel ezek az összegek simán egybeestek az igényeimmel, meg ugye akinek ilyen gyenge az angolja még, mint nekem az ne nagyon válogasson, szóval örömmel mondtam, hogy természetesen megfelel.

Aztán elvonult, aminek örültem, mert kicsit irritált ez a katonai stílus amit a ficek képviselt. A nőce maradt, és normális, emberi hangon elkezdte magyarázni a teendőimet. Kell vinnem 2 igazolványképet, Útlevél fénymásolatot, és mivel nincs még bankszámlám, vmi ismerős számlaadatait, amíg az enyém nem készül el.
Elmagyarázta azt is, hogy holnap be kell mennem 3-ra, és akkor Derek elmondja, hogy hol és mikor lesz a "kiképzés". Valami ollyasmit mondott hogy a tőlük párszáz méterre levő másik Lidl-ben lesz az okítás, vmikor késő délután, esetleg este, ezt majd Derek elmondja... (már alig várom ;)  )

Felírta nekem egy papírra, hogy miket hozzak és, hogy hol a másik Lidl, majd érzékeny búcsút vettünk egymástól, és elindultam Alex munkahelye felé, megbeszélni az eseményeket, és megkérni, hogy fénymásolja le az útlevelemet.

Alex melóhelye kb 50-100 méterre van a Lidl-től és még odáig se értem el, amikor csörgött a telefonom.
Láttam, hogy vmi helyi szám, azt hittem, hogy a Lidlből hívnak, hogy vmit elfelejtettek vagy ilyesmi. Felvettem és egy nő volt aki részmunkaidős takarítás ügyben hívott.
Mint elmondta 2 órát kéne délutánonként tenni venni, és hogy be tudnék-e menni holnap interjúra. Mondtam neki, hogy mindjárt visszahívom, mert gondoltam, hogy ha már ott vagyok 10 méterre Alex-től talán megkonzultálnám vele az ügyet.
Átrágtuk az ügyet, abban megegyeztünk, hogy ha éjjel vagy hajnalban lesz a Lidl-ös meló, akkor ez simán belefér, hogy itt Stillorgan-ban - ahol lakunk - délutánonként elmásszak vhova. Szóval visszahívtam a nőt aki elkezdte magyarázni az utcákat, és buszokat, de én csúnyán belezavarodtam ezért átadtam Alexnek a telót, aki lebeszélt mindent.

Aztán lefénymásolta az útlevelemet, adott egy kis zsetont útlevélfotóra, én meg elindultam vissza a Stillorgan-i shopping centerbe. Közben lemerült a telóm egyenlege, így azt is feltöltöttem, megcsináltattam fotókat (10 euro volt viszont 8 fotót adtak) és még bementem a Tescoba vettem egy kis kaját.

Majd hazajöttem és megírtam ezt a kilóméteres elbeszélést :)

Előbb beszéltem Alex-szel és mondta, hogy holnap még el kell mennem az adóhivatalba is reggel, hogy ne tegyenek vmi Emergency Tax-re.. Fogalmam sincs mi lehet az, de majd este megtudom...

Címkék: munka interjú lidl derek

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr11307585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása