Írországi kalandjaim

Linkblog

Archívum

HTML

2. nap

2008.01.13. 18:33 | nándi | Szólj hozzá!

Ma reggel elmentem az egyik lakótársam biciklijével egy közeli internet cafe-be és kinyomtattam pár önéletrajzot, és visszafele bedobtam egyet a Tescoba.

Aztán délben jött Piros egyik régi lakótársa Zsolt és elvitt minket autóval bevásárolni. Alex-szal délután kínai kaját főztünk, és most kajáltunk.

Tegnap este az egyik helyi tévén adták a Sorstalanság c. filmet. Érdekes hogy Dublinba kellett jönnöm, hogy láthassam.. :)

Ma fergeteges mondatokat mondtam teljesen egyedül angolul és megértették, sőt még én is értettem amiket ők mondtak, tehát a helyzetem eddig még nem reménytelen :)

Most megyek és gitározom egy jó nagyot, tegnap írtam egy dalt és azt fogom rögzíteni reményeim szerint.

Ma már elkezdtem tölteni az elemeket, hogy tudjak pár fotót készíteni.

 


 

Mégsem gitároztam, mert bealudtam... este 10 körül felkeltem és most meg nem tudok aludni, holnap megyek PPS number-t kérni. Ez vmi TB vagy adószámnak felel meg. Most még kicsit angolozok, aztán megyek aludni..

Címkék: 2. nap

A bejegyzés trackback címe:

https://nandi-in-ireland.blog.hu/api/trackback/id/tr64295897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása